Saturday, March 6, 2010

Kenapa Lelaki Suka Sangat Kat Payudara Perempuan

teeeetttttt* haha. kali nii ak na conteng psl info seks ckit. bkn tok kburukan tp ak na trgelak ble terbace 1 artikel title kat ats nii td lam net. gaggagag ~ hamboiii. laju jer kowunk klik tajuk nii eyh. gataiiiii yehh ~ ni pe yg ak bace td kat net. heheehe.

" Salam..

Nak tanya guyz semua dalam forum nie, kenapa korang suka sangat kat payudara/tetek kaum wanita?

Bagi Dania( bukan nme sbnar ) , payudara ni adalah sepasang organ/bahagian badan wanita yang hanya mengandungi lemak dan menghasilkan susu selepas bersalin. Nak kata korang menyusu, baby jer yang menyusu badan sbb baby takleh makan lagi..

So, buleh bagitau Dania( bkn nme sbnar ) tak, kenapa korang suka sangat kat payudara/tetek wanita? yahoo.gif"


Dan ni antre jwpn " depe "

CiNta ( bkn nme sbnar )
aiseh.. soklan cm neh lak.. hahah...
tpkan mmg pelik npe ske sgt.. kekdang tgk laki neh pandang semcm jer... malu sehh..
geli pon ada.. huhuu..

ispuncak ( bkn nme sbnar )
sebab per1 lelaki xde klu lelaki ade msti lelaki x pndg~~~
sebab ke2 iya cantik bg pandangan lelaki sbb 2 lelaki tertarik~~
sebab ke3 teringat time kecik2 dlu hehehe~~~
em~~ cukup lah 3 sebab nie~~~


sucKing_perVert ( bkn nme sbnar )
mane dtg idea danida nk bkk topik ni..aku nk jwb gak..pade diri aku,mende dah di'standardkan' dpd aku lahir lg..so ble aku da besor yg aku tau tgk awel 1stly tgk boobs pastu bru pungkok..muke kndian..kalo xlawo xpe leh sarung topeng angelina jolie..pade taste lak aku sng jer,aku nk ble pgg/cekup tgn aku penuh..terasa sgnap pelusuk tpk tangan aku..kalo cekup ujung jari xkena bdn tu maknanye bonus la besau gle..aku ceme xleh terima ble cekup tu hanya 50% tpk tgn je rasa boobs..

Tendou ( bkn nme sbnar )
Ermm..bagi aku la..itu kan daya penarik seorang wanita?betul tak?selain dari wajah dan bahagian lain yang mampu memikat...bayangkan la...yang lain dah perfect..tetiba takder boobs(bukan auuww yer)..mesti potong punya... Rose.gif

neetneves1607 ( bkn nme sbnar )
huhuh
sbb laki punya x sebesar pompuan punya..
tu la sbb kot..
hehehhehe
aku pn suka gak..
sapa x suka,....
heheheh


hahahha. mcm2 la yg " depe " jwb.
kowunk pny pndgn pulak cm ner ? hahhaha .


14 comments:

  1. hahaha...mesti la suke. kami lelaki normal! kalau gay mesti tak suke. :p

    ReplyDelete
  2. hahah btol2 laki suke pandang boobs. rata2 laki, kalau pandang perempuan je, kompem part tu 1st point.

    laki ada 1 nafsu yg terlalu spesifik. sdgkan perempuan ada 9 nafsu yg terlalu besar skopnye. boleh ke?hehe

    ReplyDelete
  3. salam..

    agak malu sikit membaca t*^%$ tuh.... =)

    ReplyDelete
  4. hahaha, aidi amat benar! hahah, folo anda!




    http://fitridzulkifli.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. noah : wslm.. hehehe, tp knyataan. teeetttt*

    ReplyDelete
  6. aidi : hahahha. ble pk dlm2 btol gk. tp jgn la pndg lme2. prmpuan rimas la. hehehe

    ReplyDelete
  7. amalina : gagagaga. ya ya ya ! aen agree. tetttt*

    ReplyDelete
  8. bkn itu daya godaan si gadis @ si isteri @ si wanita ker??lalalalalala =P

    ReplyDelete
  9. lol...

    sooo not my field to discuss...
    ehehehe

    anyway...nice topic...~!!

    ReplyDelete
  10. zack : eh. yekew. tp bkn ker d cop ' gatal ' laki cm tuu ? gagagag ~

    ReplyDelete
  11. MrCongeniality : hahha. just sembang2 jer la lols. tq btw. gagagaga ~

    ReplyDelete
  12. naluri lelaki normal.

    (jawapan ringkas dan padat.. haha)

    ReplyDelete